אמא בארגז חול

אמא בארגז חול

יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

Kisses for me, save all your kisses for me

אוכל!
בטח שמתם לב שהבלוג מתהדר בשמו גם תחת הכותרת 'אפייה'. אז לכבוד השבת אחלוק איתכם אהבה נוספת שלי.
בתקווה שלא יהיו הפסקות חשמל (חמסה, חמסה) ובאמת תוכלו להשתמש בתנור.

אז לענייננו, אני לא ממציאה מתכונים, אני מוצאת אותם! מיומנות לא פחות חשובה, ללא ספק. 
הפעם אשתף אתכם (למי שעוד לא ניחש מהכותרת) בהכנת נשיקות מרנג. תמיד טעים לאכול, תמיד מהנה להכין.
יש המון מתכונים ברשת, אך המתכון של חן שוקרון  ממתוקים שלי, הוא המנצח! 


נשיקות מרנג מודפסות
לכ – 50 נשיקות קטנטנות
3 חלבונים (100 גרם)
כוס ורבע (250 גרם) סוכר
1 דף טרנספר עם דוגמא רצויה
להכנת המרנג -
מחממים תנור ל – 80 מעלות.
ממלאים בסיר בינוני מעט מים עד כגובה של 2-3 ס"מ ומביאים לרתיחה. מניחים מעל הסיר קערה כך שלא תיגע ישירות במים (בן מארי). מניחים בקערה את החלבונים והסוכר ובעזרת מטרפה ידנית מערבבים עד שהסוכר מתמוסס ברובו, והתערובת חמה למגע.
מעבירים את התערובת לקערת המיקסר ומקציפים במהירות גבוהה כ – 10 דקות לקבלת קצף סמיך ומבריק. מעבירים לשק זילוף עם פיה חלקה בקוטר של כ – 1/2 ס"מ.
מניחים את דף הטרנספר על גבי תבנית אפייה כשפניו פונות כלפי מטה והחלק המחוספס כלפי מעלה. מזלפים מעל נשיקות מרנג קטנות. מעבירים לתנור ואופים כשעתיים. לאחר זמן זה מוציאים מהתנור וממנתקים מיד מדף הטרנפסר, הנשיקות צריכות להתנתק בקלות. מעבירים לקופסא או צנצנת אטומה.
הנשיקות נשמרות תקופה ארוכה בכלי אטום בטמפרטורת החדר.

בתאבון 
ושבת שלום!




 נשיקות מרנג
צילום : עצמי



מתנה טעימה לאורחים
(אני ממתגת כל דבר)
צילום: עצמי


תגובה 1:

אהבתם