אמא בארגז חול

אמא בארגז חול

יום שלישי, 8 בדצמבר 2015

הפקת חג

קודם כל חג שמייח! קצת התעכבתי בכתיבת הפוסט ולו רק בגלל, שהייתי חייבת לכתוב משהו ברוח החג. אז עכשיו, ברגעים אלו, כשאני אחרי האירוח הראשון (זהירות ספוילר למתארחים מחר!!!), שמחה לשתף אתכם בהפקת החג שלי. כמו שסיפרתי בעבר, אני ממתגת כל דבר ומאוד אוהבת הפקות. את ההשראה להפקה הזו קיבלתי מכמה מקומות.
קודם כל, בשביל הפקה כזו יש צורך בכמה דברים

קונספט
אורחים
תפריט אוכל
מצב רוח


אז אחרי שסימנתי וי על כל הרשימה, אני שמחה להציגה לפניכם. 

תחילה, חיפשתי ברשת דברים מגניבים לחג המואר הזה. לשמחתי ישנם אנשים מוכשרים ונדיבים, שפותחים את ליבם ונותנים לא רק השראה, אלא גם עיצובים לשימוש אישי. 

את הטופרים האלו קיבלתי מטייני סקריבלס (גם אתם יכולים).


טופרים מהממים
צילום : אני



בהמשך, קישטתי את הבית בסמלי החג. איך אפשר בלי מטבעות שוקולד!  גם כאן נעזרתי בנדיבותה של גילת חסין מקבוצת הפייסבוק שולחן מתוק שלי

אחד מסמלי החג- מטבעות השוקולד.
צילום : אני 


המטבעות מקרוב
צילום : אני
אמנם, זו לא חגיגת יומהולדת, אבל זו חגיגה ולכן חייבים שרשרת דגלונים. (ברוח החג כמובן). תודה רבה   לקול אנד בלו

דגלונים ברוח החג
צילום : אני

ולחלק הכי חשוב! האוכל. 
לשיפוטכם, מספר מטעמים. הכל home made, למתכונים, פנו בפרטי.


עוגיות קשקבל
צילום : אני

לאבנה ביתית
צילום : אני 

גבינות
צילום : אני

ספינג' משפחתי
צילום : אני 

עוגיות שחיתות
צילום : אני

מבט מלמעלה
צילום : אני



אז, זהו להיום. מחר שידור חוזר, בשינוי כזה או אחר. אורחים יקרים שלי, מחכה לכם להפקה נוספת. סליחה על הספוילרים, לא יכולתי להתאפק.

חג שמח! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אהבתם